فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
وب سایت دکتر سجادیه تحت برند "دکترسجاد" فعالیت می نماید.

انسان کامل دارای زندگی کامل

سایت دکتر سجاد هدف خود را از حکمت 381 نهج البلاغه مولی الموحدین امیر المومنین علیه السلام انتزاع نموده است . مولا در این حکمت می فرمایند

«ألا و إنّ من البلاء الفاقه، و أشدّ من الفاقه مرض البدن، و أشدّ من مرض البدن مرض القلب ألا و إنّ من النّعم سعه المال و أفضل من سعه المال صحّه البدن و أفضل من صحّه البدن تقوی القلب»

امام علیه السلام ( درباره گرفتاری ها و نعمت ها) فرموده اند:

بدانید که از جمله گرفتاریها بی چیزی است؛ و سخت تر از بی چیزی بیماری تن است؛ و سخت تر از بیماری تن بیماری دل است ( چون لازمه آن از دست دادن نیک بختی های آخرت می باشد).
۲- و بدانید که از جمله نعمتها دارایی فراوان است؛ و بهتر از دارایی فراوان تندرستی است، و بهتر از تندرستی پرهیز دل است ( چون سبب بدست آوردن نیک بختی های همیشگی می باشد).

خوشبخت کسی است که دنبال ذهن عالی، احساس عالی، عمل عالی، خوراک عالی، بدن عالی، مال و ثروت عالی، زندگی دنیا و آخرت عالی و عاقبت عالی و خلاصه عالی پسند برای خود و دیگران باشد اما برایش یک ملاک مطرح است وآن اینست که اینها با حق وصدق باشد.
سعی سایت دکتر سجاد بر آنست که عزیزانی که خواهان رسیدن به مال وبدن و قلب عالی هستند تا حد توان یاری وهمراهی نماید